LeonHeld schreef:Wat leuk dat er hier nog meer drummers zijn die redelijk bekende shows doen
Volgens mij zit de drummer van Make it Count hier ook ergens. Beetje een rare gast
Rude, dat is wel een super vette setup!
LeonHeld schreef:Wat leuk dat er hier nog meer drummers zijn die redelijk bekende shows doen
rtniels schreef:Dat ziet er top uit
Welke kit is het?

Richard schreef:Make it count is hartstikke Duits... toevallig ken ik die, die spreekt geen woord Nederlands

3ske schreef:Ik voel een opwelling van gezonde jaloezie bij dat snoepgoed. De beide sets zien er prachtig uit.
Aan RIMS zie ik nog 1 extra nadeel (bovenop het probleem met mics op hoop-klemmen): Omdat RIMS toch een afstand van de shell afzitten, wordt het met een opstelling met meer dan 2 toms boven de kick al snel moeilijker om een compacte setup te maken. Door de RIMS moet je tussen je toms in zo'n opstelling al gauw een ruimte laten van enkele cm tussen de hoops van je toms.
![]()
Op vlak van sound zie ik uiteraard alleen maar voordelen van goede RIMS.
3ske schreef:Daarom ook de vermelding "meer dan 2 toms" in m'n vorig bericht, als reactie op de foto's van Dikkeminne. Bij 2 toms boven je kick kan je dit probleem inderdaad oplossen door ze niet op je kick te monteren maar aan stands aan beide zijden van je kick.

Keer terug naar Overige Equipment
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers