Tanco schreef:Het is zo te zien een "gewone" DW collectors met een broken glass glitter bekleding. Mooie kit.
Ok, ik geloof je meteen

Maar mooie kit inderdaad. Ik heb anderhalf jaar geleden een opname mogen maken van deze kit en drummer, voor een demo. De opnames gingen erg soepel, met zo'n strakke drummer en goed klinkende set

Cicerodrummer schreef:Speelt dat nou fijn met die toms van hoogte verschillend?
Eenvoudig (onvolledig) antwoord voor diegene die geen zin hebben om te lezen: Ja!
Volledig antwoord:
Ik heb lange tijd met traditional grip gespeeld. Omdat ik dat gewend was als snare drummer, maar eerlijk gezegd vooral omdat ik het er tof uit vond zien (bij V. Donati, S. Smith, N. Peart en T. Lang wel in elk geval).
Maar na twee keer mijn pink, tot bloedens toe, open gehaald te hebben aan de hi-hat tijdens een fill, moest ik wel wat veranderen.
Toen ik daarna de drumset van meneer Peart zag, en dan vooral die ongelijke toms, dacht ik:"Dat moet ik dan ook maar eens proberen. Als het voor hem werkt, waarom niet voor mij".
En zodoende.
Ik heb ze, nu ik voornamelijk matched grip speel, nog weleens op gelijke hoogte gehangen, maar ik blijf toch steeds weer terug komen op deze set-up.
Ik vind het zelf erg lekker spelen zo. Evt kan ik mijn hi-hat nog iets lager zetten. Dan kan ik de 10" daarboven hangen, zodat alles nog net iets compacter word dan het al is

Elger667 schreef:comments please

Leuk compact setje, hou ik wel van

Ziet er goed uit