Vraag Animal:
Aardig, ik mag het spits afbijten, of is het, "Age before beauty"??
Hoe het ook zij, hierbij mijn vraag.
Beste Cesar, veel bezoekers op dit forum hebben met veel plezier en bewondering gekeken naar je optreden bij Kopspijkers.
Hierna zijn vragen gesteld over hoe nu de shuffle op de snare gespeeld dient te worden, zelfs oude SWK's uit 1978 zijn gescand en op het forum gezet (zie dit topic
http://www.drumforum.nl/index.php?showtopic=322&st=30).
Uiteindelijk zijn we gekomen tot drie keuze mogelijkheden, waarbij we eigenlijk moeten concluderen dat alléén "de enige echte" het juiste antwoord cq. oplossing kan geven. De drie keuze mogelijkheden waren:
1) Hij slaat de zachte noten met rechts en het accent alléén met links
2) Hij slaat alle zachte noten met rechts en het accent met links, dus exact tegelijkertijd met een zachte noot met rechts.(wat ik dus niet logisch vind)
3) Hij slaat alle zachte noten met rechts en het accent met links een fractie na de tel (flam).
Bij deze het verzoek ons niet langer in spanning te laten zitten en de oplossing van dit mysterie te onthullen, opdat door nog vele generaties na ons "Radar Love" op de juiste wijze gespeeld kan worden.
Bij voorbaat dank.
Antwoord Cesar:
grr animal,
Het antwoord is B.
De rechterhand shuffelt constant door.
Het is de moeilijkste manier van spelen vooral omdat we Radar love veel sneller spelen dan op de plaat.
Tot groot ongenoegen van George

die het bijna niet bij kan benen, maar hij moet wel
Dankzij de Chapin - Moeller methode kun je dit een aardig tijdje volhouden.
Succes ermee,
Cesar